2023-2024 eğitim öğretim yılı bahar döneminde Rektörlük servis derslerine kayıtlı öğrencilerimizden, uzaktan aldığı ders sayısından fazla ödeme yapanlar, ders kaydı yüz yüze olup da uzaktan dersler için ödeme yapmış olanlar ile benzer durumdaki öğrencilerimizin ücret iadelerinin yapılması için ücret iade formu (ücret iade formuna buradan ulaşabilirsiniz) ve ekinde dekont ile birlikte aşağıda belirtilen tarih aralığında HARUZEM'e başvurmaları zorunludur.

Öğrencilerimiz ücret iade taleplerini aşağıdaki yollardan biri ile iletebilirler:
1-HARUZEM'e doğrudan müracaat
2-Dosya yükleme linkine tıklayarak


Ücret iadeleri için 18.03.2024-22.03.2024 tarihleri arasında başvuru yapılacaktır. Belirtilen takvimin dışında iade talebi alınmayacaktır.
HARUZEM MÜDÜRLÜĞÜ

 
 

ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİ (MOODLE)

*Giriş linki: ue.harran.edu.tr
*Öğrenciler için kullanıcı adı ve şifre, öğrenci otomasyon sistemi (OBS) giriş bilgileriyle entegre çalışmaktadır. OBS'de yaptığınız şifre değişikliğinde moodle şifreniz de otomatik olarak değişmektedir.
(Giriş yaptıktan sonra e-posta adresinizi kontrol ederek gerekiyorsa güncelleyiniz)
*Ödev türü sınavlar öğrenme yönetim sistemi üzerinden yapılmaktadır.

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

     
Bilgi talebi, istek, memnuniyet, öneri ve şikayetleriniz için bu bağlantıya tıklayarak kayıt oluşturabilirsiniz. 

ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ÖĞRETİMSEL DÜZENLEME TALEP FORMU

Değerli öğrenciler,
Uzaktan eğitimde erişilebilirliği artırmak amacıyla sizlerden gelen talepleri önemsiyoruz. Bu nedenle aşağıda yer alan linke tıklayarak uzaktan eğitim sürecinde derslere ve sınavlara yönelik taleplerinizi içeren kısa formu doldurabilirsiniz.